4.9
gebaseerd op 198 reviews

Hele leuke gezellige middag gehad met als resultaat een super mooie kleur en een mooie coupe dank je Sanne

Saskia - meer dan 2 jaar geleden
Tiny - meer dan 2 jaar geleden
Danique - meer dan 2 jaar geleden
Vienna - meer dan 2 jaar geleden
Mayon - meer dan 2 jaar geleden
Daunia - meer dan 2 jaar geleden

Je hoeft nooit te wachten bent snel aan de beurt en het is altijd gezellig

Yvonne - meer dan 2 jaar geleden

Altijd blij wanneer ik bij Sanne geweest ben.
Luisterd naar je wensen en denkt mee....altijd eerlijk in wat wel en niet kan 😊

Natascha - meer dan 2 jaar geleden

Top, kan niet beter

Demis - meer dan 2 jaar geleden

Heel erg tevreden! Sanne kan ontzettend mooi en natuurlijk kleuren. Na goed overleg geeft ze je het juiste advies over het gewenste resultaat. Na een heerlijk relaxte en persoonlijke behandeling liep ik meer dan tevreden de deur uit!

Djina - meer dan 2 jaar geleden